Σε εφαρμογή των διατάξεων της απόφασης υπ’ αρίθμ. Φ1/192329/Β3 (ΦΕΚ 3185/τ.Β/16-12-2013) για την η κατάταξη πτυχιούχων Πανεπιστημίου, Τ.Ε.Ι. ή ισοτίμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., της Ελλάδος ή του εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) καθώς και των κατόχων πτυχίων ανώτερων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλων Υπουργείων στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού, σύμφωνα με απόφαση της 167ης Συνεδρίασης της Συνέλευσης του Τμήματος, για το Ακαδημαϊκό Έτος 2023-2024 οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα παρακάτω μαθήματα:
- Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Εισαγωγή στην Αθλητική Επιστήμη
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Ποσοστό κατατάξεων
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της ΥΑ Φ1/192329/Β3/16-12-2013 «Το ποσοστό των κατατάξεων των πτυχιούχων Πανεπιστημίου, Τ.Ε.Ι. ή ισοτίμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., της Ελλάδος ή του εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) καθώς και των κατόχων πτυχίων ανώτερων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλων Υπουργείων, ορίζεται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων κάθε ακαδημαϊκού έτους σε κάθε Τμήμα Πανεπιστημίου, Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.»
Αίτηση και Δικαιολογητικά
Η αίτηση και τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από 1 έως 15 Νοεμβρίου 2023. Θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση για την υποβολή των αιτήσεων
Ημερομηνίες διενέργειας εξετάσεων
Σύμφωνα με το άρθρο 3 της ΥΑ Φ1/192329/Β3/16-12-2013, οι κατατακτήριες εξετάσεις θα διενεργηθούν από 1/12/2023 έως 20/12/2023. Το πρόγραμμα των εξετάσεων θα ανακοινωθεί στη συνέχεια
Σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση η ύλη και η συνιστώμενη βιβλιογραφία είναι η ακόλουθη :
Ύλη κατατακτηρίων εξετάσεων 2023-2024
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ύλη
- Έννοιες της Οργάνωσης, Μάνατζμεντ και Μάνατζερ
- Προγραμματισμός
- Στρατηγική διοίκηση
- Λήψη αποφάσεων και επίλυση προβλημάτων
- Λειτουργία της Οργάνωσης, Οργανωσιακή δομή και κουλτούρα
- Διοίκηση ανθρώπινων πόρων
- Διαχείριση αλλαγής
- Ηγεσία
- Παρακίνηση και επιβράβευση εργαζομένων
- Διοίκηση των ομάδων
- Επικοινωνία
- Λειτουργία του ελέγχου
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία:
Α) Robbins Stephen P., Decenzo David A., Coulter Mary (2017). Διοίκηση επιχειρήσεων. 2η εκδ. Εκδόσεις Κριτική. ISBN: 9789605861889
Τύπος: Σύγγραμμα
Β) Χυτήρης Λεωνίδας (2013). Μάνατζμεντ αρχές διοίκησης Επιχειρήσεων
1η έκδ. Διαθέτης (Εκδότης): ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
ISBN: 978-618-80635-9-4
Τύπος: Σύγγραμμα
Γ) Μπουραντάς, Δ. (2015). Μανατζμεντ: Θεωρητικό Υπόβαθρο - Σύγχρονες Πρακτικές,. 2η έκδ. Εκδόσεις Μπένου. ISBN13 9789603591184.
Τύπος: Σύγγραμμα
Εισαγωγή στην Αθλητική Επιστήμη
Ύλη
- Ορισμός επιστήμης,
- Βασικές αρχές επιστημών,
- Βασικές αρχές αθλητικής επιστήμης,
- Τι είναι αθλητισμός.
- Ο αθλητισμός στη σύγχρονη εποχή και οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες.
- Η οργάνωση του αθλητισμού.
- Διεθνείς φορείς οργάνωσης του αθλητισμού.
- Η οργάνωση του αθλητισμού στην Ελλάδα.
- Οι μορφές του αθλητισμού στην Ελλάδα.
- Ο άνθρωπος ως βιολογικό και κοινωνικό ον.
- Αρχές και μέθοδοι της αθλητικής επιστήμης.
- Έρευνα στην αθλητική επιστήμη.
- Το μέλλον της αθλητικής επιστημονικής έρευνας
- Οι σπουδές της αθλητικής επιστήμης.
- Διδακτική και μεθοδική της αθλητικής αγωγής.
- Σκοπός και στόχοι της αθλητικής αγωγής .
- Σύγχρονες θεωρίες της αθλητικής αγωγής.
- Αγώνες και συστήματα αγώνων, προγραμματισμός, ιδιαίτερα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την διεξαγωγή αγώνων.
- Αθλητικές εγκαταστάσεις, προδιαγραφές εγκαταστάσεων και γυμναστηρίων
- Οι ελάχιστες ικανότητες και δεξιότητες. Το πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης.
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία:
- Αυγερινός, Θ.,Κυπραίος, Γ. (2013). Ο Αθλητισμός ως Θεσμός. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
- Αυγερινός, Θ.,Κυπραίος Γ. (2012). Διδακτική & Μεθοδική της αθλητικής αγωγής (φυσικής αγωγής). Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Ύλη
- Ορισμός, βασικές έννοιες μάρκετινγκ, εξέλιξη του μάρκετινγκ σαν επιστήμη.
- Το περιβάλλον μάρκετινγκ.
- Προϊόντα και υπηρεσίες – ομοιότητες και διαφορές. Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και πως επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ.
- Η συμπεριφορά του καταναλωτή, πως τη διαχειριζόμαστε, πως την αναλύουμε.
- Τμηματοποίηση αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση.
- Ο ρόλος της έρευνας αγοράς στο Μάρκετινγκ.
- Η στρατηγική μάρκετινγκ και τα βασικά συστατικά της.
- Το μίγμα μάρκετινγκ για προϊόντα και υπηρεσίες.
- Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
- Διεθνές και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στις υπηρεσίες.
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία:
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: Άνθρωποι, Τεχνολογία, Στρατηγική, J.Wirtz & C. Lovelock. Επιμέλεια – Π.Αθανασοπούλου και Α.Γιοβάνης, Εκδόσεις Δισίγμα, 2018
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: Μάνατζμεντ, Στρατηγικές και Νέες Τεχνολογίες. Αυλωνίτης Γεώργιος, Γούναρης Σπύρος, Τσιότσου Ροδούλα, Broken Hill Publishers Ltd, Φεβρ. 2016. ISBN13 9789963258567
- Principles of Services Marketing. Palmer, Adrian. McGraw-Hill Publishing Co., New York, latest edition
- Services Marketing by Christopher Lovelock (2001), Prentice Hall, 4th ed.
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ. Πέτρος Μαλλιαρης, Εκδόσεις Σταμουλη 2012.
- Βασικές αρχές Μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση. William Perreault, Jr., Joseph Cannon and Jerome McCarthy. Επιμέλεια ελληνικής έκδοσης - Νικόλαος Παπαβασιλείου. Εκδόσεις Πασχαλίδη, 2012.
- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Όσα πρέπει να γνωρίζετε και δεν έχετε ρωτήσει, Δημήτρης Πασχαλούδης, Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ Α.Ε, Αθήνα 2009
- Βασικό Μάρκετινγκ – 2η έκδοση (2006), Βασίλειος Γαλάνης, Εκδόσεις Σταμούλη.
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Gary Armstrong & Philip Kotler, Εκδόσεις Επίκεντρο Α.Ε, 9η έκδοση, 2009.
- Marketing: Concepts & Strategies Pride W. & Ferrell O., , Houghton Mifflin (2003), 12th ed
- Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control, Kotler, P. , Prentice Hall, (latest edition)