Athanasopoulou Large

 

Πηνελόπη Αθανασοπούλου, Καθηγήτρια

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (ΦΕΚ 1498/18-12-2018 τ.Γ΄)

 
      Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη και Πλαταιών, Σπάρτη, 23100, Γραφείο Α8
      27310 - 89655
      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
 
rgrgrg

 ΩΡΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Τρίτη - Τετάρτη - Πεμπτη 12:00 - 14:00 με mail και δυνατότητα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής επικοινωνίας κατόπιν συνεννόησης.(Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

pdf

Πλήρες

Βιογραφικό
 
Εκπαίδευση
  •  1997 - 2001: City University Business School, Ph.D. Programme (Τμήμα Στρατηγικής & Μάρκετινγκ)  Tίτλος Ph.D. : H επικοινωνία πελάτη – προμηθευτή στην επιτυχή ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
  • 1995 - 1997 Μanchester Business School, MBA Programme
  • 1990 - 1994 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης &Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μαθήματα
  • Μάρκετινγκ υπηρεσιών
  • Συμπεριφορά καταναλωτή
  • Στρατηγικό μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών – καινοτομία
  • Μάρκετινγκ αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Relationship marketing
  • Branding
  • Sponsorship
  • New service development
  • Digital marketing (social media, consumer generated content)
  • Experience quality
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
  • Giovanis, A.N. & Athanasopoulou, P. (2016) The roles of corporate image and switching barriers in the service evaluation process: evidence from the mobile telecommunications industry. Euromed Journal of Business, Vol. 11(1):132 – 158.
  • Athanasopoulou, P.& Giovanis, A.N (2015) The effect of respect and rapport on relationship quality and customer loyalty. Journal of Customer Behaviour, Vol. 14(4): 331-351.
  • Athanasopoulou, P., Giovanis, A.N., and Avlonitis, G.J. (2015) Marketing Strategy decisions for Brand Extension Success. Journal of Brand Management, Vol. 22(6): 487-514.
  • Giovanis, A.N ., Athanasopoulou, P., and Tsoukatos, E. (2015). The role of service fairness in the service quality – relationship quality – customer loyalty chain: An empirical study. Journal of Service Theory and Practice, Vol. 25(6): 744-776. (1 citation)
  • Athanasopoulou P., and Sarli, E. (2015) The development of new sponsorship deals as new business-to-business services. Journal of Business & Industrial Marketing, Vol 30 (5): 552-561.
  • Giovanis, A.N. & Athanasopoulou, P. (2014) Gaining customer loyalty in the e-tailing marketplace: The role of e-service quality, e-satisfaction and e-trust.International Journal of Technology Marketing, Vol 9(3): 288-304.
  • Athanasopoulou P. (2009) Relationship Quality: a critical literature review and research agenda. European Journal Of Marketing, Vol 43, No 5/6, pp: 583-610.
  • Athanasopoulou P. & A.Johne (2004) Effective communication with lead customers in developing new banking products. International Journal of Bank Marketing, Vol 22 (2): 100-125.