Στυλιανός Καπρίνης , Μέλος Ε.Ε.Π. Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Στελεχών Αθλητικής Επιστήμης
|
Πλήρες Βιογραφικό |
Εκπαίδευση |
|
Μαθήματα |
|
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα |
|
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις |
1. Voulgaraki, E., Kaprinis, S., Antonopoulou P. (2023), The influence of emotional intelligence in physical education teachers’ self-efficacy for the inclusion of students with disabilities, European Journal of Special Education Research, Vol. 9, Issue 1, pp 17-35, DOI: http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v9i1.4650 2. Georgiou, A., & Kaprinis, S. (2022) Investigation of constrains toward participation in sports and leisure activities of people with disabilities, European Journal of Physical Education and Sport Science, Vol. 9, Issue. 3, pp. 68-85. DOI: 10.46827/ejpe.v9i3.4597. 3. Kotsori S., Petrakis K., Katsora K. & Kaprinis S. (2022). Corporate social responsibility in professional sports organizations: Evidence from Greece. International Journal of Physical Education, Sports and Health, Vol. 9, Issue 4, pp 132-137. 4. Katsora K., Kaprinis, S., & Strigas A., (2022) The role of Special Educators’ Emotional Intelligence in Self-Efficacy and Social Inclusion of Students with Disability, European Journal of Special Education Research, Vol 8, Issue 1, pp 101-120. DOI: http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v8i1.4157 5. Πανάγου, Ε., & Καπρίνης Στ., (2022) Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό, Εκπαιδευτικός Κύκλος, τόμος 10, τεύχος 1, 116-133, Εκπαιδευτικός Κύκλος, ISSN: 2241-4576 6. Gkatsou C., Katsora C., & Kaprinis S. (2021) The effects of exercise and physical activity on depression levels in Greek adult population European Journal of Physical Education and Sport Science, Volume 6, Issue 10, 22-34. DOI: http://dx.doi.org/10.46827/ejpe.v6i10.3531 7. Mourtziapis, A., Alexopoulos, P., Kaprinis, S., Dedes, V., Panoutsopoulos G. & Kipreos, G. (2020), Physiological profile of Greek elite soccer players, International Journal of Physical Education, Sports and Health, 7(2): 201-207. 8. Korkidi M., Antonopoulou P., Oikonomou V., Pantazi D., Kaprinis S., Gdonteli K., Kipreos G. (2020) Public Libraries Policies for Promoting Physical Activity and Public Health: A Review, Journal of Modern Education Review, Vol. 10, No. 11, pp. 982–994. Doi: 10.15341/jmer(2155-7993)/11.10.2020/002 9. Korkidi M., Pantazi D., Kaprinis S., Perrea A., Papaloukas M., Kipreos G. (2020), Promoting physical activity and quality of life for citizens through municipal libraries, International Journal of Physical Education, Sports and Health, 7(2): 103-111 10. Kipreos G, Konstantinakos P, Anagnostopoulou I, Perrea A. & Kaprinis S. (2016) Pavlopetri, the World’s Oldest Submerged City: Analysis of Dive Tourism Perspectives Development in the Region Through S. W. O. T Analysis, Hospitality & Tourism Management, 1(3): 23-29, doi: 10.11648/j.jim.20160506.25. 11. Kipreos G, Kaprinis S., Perrea A, Kakkos V. (2016) Job Performance Measurement of Physical Education Graduates in Private Fitness Centres and Municipal Sports Organizations, International Journal of Sports Science and Physical Education 1(1): 10-16, doi: 10.11648/j.ijsspe.20160101.13. 12. Stavridis, A., Kaprinis, S., & Tsirogiannis, I. (2015) Participation’s Motives in Dancing Activities. Gender and Age as Differentiation Factors, Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 6 No 3 S1, 535-539, DOI: 10.5901/mjss.2015.v6n3s1p535. 13. Kaprinis S., Kipreos G., Kakkos V. (2015) Factor Structure, Validity and Reliability of Job Behavior Assessment Scale (JBAS) of Physical Education Graduates Scholars Journal of Applied Medical Sciences, 3(1D):221-227, doi: 10.11648/j.ijsspe.20160101.13. 14. Kaprinis S., Kakkos V., Strigas E., Kipreos G., (2014), Development, validity and reliability of physical education instructor’s personality description scale, American Journal of Applied Psychology 3 (2): 39-46. 15. Kaprinis S., Kipreos G., Vrondou O., Kakkos V., (2013) Employee performance appraisal in health clubs and sport organizations: a review, American Journal of Sports Science Vol. 1, No 4, pp.44-57 16. Καπρίνης, Σ., & Λιάκος, Κ. (2016). Άθληση και Αναπηρία: Μια διδακτική προσέγγιση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής για την ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στις κοινωνικές ανισότητες και τον κοινωνικό αποκλεισμό. ΥΣΠΛΗΓΞ: Επιστημονικό Περιοδικό Φυσικής Αγωγής, 2(1). doi: https://doi.org/10.12681/hsjpe.27439 17. Καπρίνης, Σ., Διγγελίδης, Ν. & Παπαϊωάννου Α. (2009) “Διαθεματικότητα στη Φυσική Αγωγή: Παρακίνηση και Ακαδημαϊκές Επιδόσεις στα Μαθηματικά”. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό (τ. 7 .2009 pp 90-102). 18. Σταυρίδης, Α., Φιλίππου, Φ., Καπρίνης Σ., Γερακιώτης Θ. & Μποδιτσόπουλος, Ε. “Μορφές οργάνωσης και προγράμματα άσκησης για όλους. Το παράδειγμα του Ν. Ημαθίας.” Οργάνωση του Αθλητισμού Τ 7 (τεύχος 1-2), 2009. |